FY PÅ MIG!

Hej!

Jag är DUKTIGT dålig på detta med bloggen! Ska nog sätta upp lappar i lägenheten om att man ska in och uppdatera på bloggen :P

Jag har börjat skolan :) Textil på Folkhögskolan i Bräkne-Hoby, Vi har köpt hus i Bräkne-Hoby. Det är mest för att vi ska spara på bensin pengarna fram och tillbaka till Henkes jobb i Karlshamn som vi flyttar dit. Men ni är alltid välkomna allihopa :)

Jo för alla er som är inne och läser min blogg, om det nu finns dem som gör det, så ska Henke börja med att spela musik (DJ) på Chaplin i Kallinge i slutet av september. Jag ska få äran att ta hand om inträde och garderob :P hehe! Så ni som läser kan ju sprida detta rykte vidare. Och vi kommer inte att ha samma höga priser som t.ex Natti eller GT har för inträde och en öl.

Inträdet lär landa runt 50kr och sedan för en öl ca 35kr. Så passa på och kom till Chaplin i Kallinge för att festa med den stora plånboken utan att känna dig ruinerad när du går därifrån :)

P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0