En ny vecka är född :)

Jag har blivit förföljd idag av telefonförsäljare.. Via telefon då alltså.

Det är någon från något företag som vill sänka våran kostnad på Ronneby Miljö&Teknik men jag tycker vi har det bra som det är med ca 200kr på 3 månader för den elen dem har hand om och våra vanliga el räkningar ligger på mellan 700-800kr för 3 månader. Det är inte farligt då jag är hemma hela dagarna och tittar på tv och har datorn igång hela dagen..

Billigt som smör!

Idag.. hm.. Vi har varit i Hoby och kollat vad Henke ska plocka bort från det nya garaget och inte och sedan eventuellt ställa bilen där. Sedan har vi varit runt lite överallt. Lagade stuvade makaroner och köttbullar idag till älsklingen då han ville ha det :)

Sedan åkte vi till Henkes chef i Mörrum för han skulle ga tips på vad han ska ha för ljud i sin Volvo V70 D5 ( Tror jag :S ).

Så fick vi träffa deras nykomling Smilla :D SÅ JÄVLA SÖT!!

Och nu är han uppe i garaget och ska fixa ihop BMW så vi kan åka en runda ner cabbat :D Wiie!


Konstnär: Ann-Charlotte Lundgren (Henkes syster har gjort denna i PAINT! Snacka om duktig och ha tålamod)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0