Firma fest för Henke men hemma kväll för mig :(

Ja då var det dags för Henke att gå på firma fest igen och för min del blir det att sitta hemma själv :(
Får väl se om jag kan hitta någon bra film på tv och titta på eller vad jag ska hitta på. Får väl annars sitta här vid datorn och vara tråkig.

Det blev ingen möhippa idag för det var så många som sa dem skulle komma från början men som nu har backat undan och inte kan komma. Så långt av dem och göra så mot Johanna också!

Henke är just nu iväg och jobbar. Han kör den så kallade "Karlskrona rundan" som Christer har hand om. Dem lastar allt i Malmö och sedan in till K-na för att lossa på Kungsmarken, Gullberna, Barnes kebab och Frukthuset. Så när han kommer hem blir det hej..... hej då :(

Han hinner bara hem och ska duscha, byta kläder och sedan iväg igen för att åka ner till Karlshamn. Har knappt träffat Henke någonting denna veckan :(

Måndags hämtade mamma mig för jag skulle med henne till jobbet i tisdags. Tisdag jobbade jag, Onsdag hade min lillasyster avslutning och i Torsdags hämtade han mig från Sturkö men då hann vi bra hem och byta kläder för sedan skulle han ner till Brunnshallarna i Ronneby och hjälpa Mats Edegård med diskot. Jag var med från 16 - 20:30 ca för att dem brukar beställa mat och då var jag med så jag också fick något i magen.

Sedan satt jag hemma och hade hyrt filmer. Bröllopsduellen och Twilight.

Bröllopsduellen var ingenting att ha. Den var värdelös.
Twilight var sååååååååååå jävla bra!! Längtar tills nästa film kommer ut! Den skulle tydligen börja visas på bio den 20-11-2009..

Då vet jag en som ska på bio :) JAG! :D

Men ska dra nu.. Har lite att göra innan han kommer hem

P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0