Fredag

Hejsan Hoppsan!

Alla mår bra? Gött :)
Idag.. Hm.. Jag har stickat lite idag :) Gjort ett rosa pannband och håller just nu på med att sticka i ljus blått mjukis garn.. Men vet inte riktigt vad det ska bli av det.

Annars har jag inte gjort allt för mycket idag mer än och suttit hemma i pyjamas hela dagen :P
Henke kom hem för ca 15 min sedan och då satte vi oss ner för att äta. Spagetti och köttfärs.. GOTT! :D

Jag ska jobba på tisdag igen. Fast då blir det inte lika mycket som nu i tisdags sa mamma. För ÖoB ska man bara plocka var 3:e vecka.

Annars går man bara och väntar på att skattepengarna ska komma in på kontot så man vet att det finns pengar där och att jag ska kunna ta mig fram och tillbaka till Karlskrona v. 28-31 då jag ska jobba åt mamma.

Sedan kan det vara ganska gott och bara veta allmänt att man har pengar på kontot :)

Nej nu är det dags för mys i soffan med Henke :)

Ha det bra

P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0