Hej!

Ja nu har jag också dragits in i detta med att sitta och blogga. Får se om dem är så kul som en del kompisar verkar tycka.. Men kan bli att inte skriver här precis varje dag eller varje vecka.

Är inte så bäst på detta ännu :P hehe

Men iaf, Mamma kommer och hämtar mig i Kallinge om ca 1 timme för jag ska med henne imon på jobbet och se vad det är för olika varor som jag ska plocka åt henne medans hon har semester. Så blir nog att packa sina badkläder och ta med dem ut till Sturkö och sedan ligga och sola :D hehe!

Men tyvärr så hinner jag inte med och skriva mycket mer. På Onsdag kommer det kanske att dyka upp en mycket positiv nyhet här på bloggen om allt nu går som jag vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0