Ny vecka

Jaha då var det ny vecka och måndag igen.

Röstade ni igår? Jag gjorde, men Henke fick hjälpa mig för jag visste inte riktigt hur man skulle göra :P

Han som skulle kolla legitimationen blev iaf paff när han såg bilden där på mig och hur jag såg ut nu :P haha! Vet inte riktigt om jag ska ta det positivt eller negativt. Men jag tycker jag är sötare nu än var jag var innan :) hehe!

Ja mitt parti som jag röstade på gick det inte så bra för igår :(
Röstade på PP för jag visste inte bättre :P Kan inte med sådant med politik. Bryr mig nog inte heller så mycket om det.

Iaf efter att vi hade röstat så lagade vi mat hemma hos Henkes föräldrar. Karin (Henkes mamma) la i alla ingredienser i köttgrytan så stod Putte och Fidde (Henkes storebröder) och rörde om i grytan. Sedan fick jag och Lotta (Henkes lillasyster) fixa med riset. Men vi såg det senare att Karin hade köpt fel ris :P Hon hade köpt sådant man har när man ska göra ris á la malta. Haha!
Men det gick att äta ändå som tur var :) Och gott blev det.

Erik (Henkes lillebror och Lottas tvillingbror :P ) satt nere på sitt rum och bara väntade in att maten skulle bli klar.

Sedan när vi kom hem Henke och jag så hade vi köpt lite godis och satt och kollade på film på tv4. Twisted. Jag tyckte den var verkligen helt skruvad :S Fattade inte så jätte mycket av allt som hände men när slutet närmade sig så hade ju Henke, som vanligt, listat ut vem som var mördaden.
Jag förstår inte hur han gör :S

Jaja.. Mamma kommer snart och ska hämta mig. Ska jobba imon och på onsdag är det Dellas avslutning. Hon slutar 6:an nu och ska in på högstadiet till hösten.

Men måste gå nu.. Mamma är tydligen redan här nu :S

P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0