Sturkö

Tjenixen!

Sorry att jag inte varit så aktiv i min blogg på några dagar men sitter ute hos mamma & pappa och har gjort det sedan i måndags eftermiddag. Jag jobbade med mamma i 8,5h i tisdags och sedan igår var jag på min lillasysters skolavslutning. Hon slutade mellanstadiet och ska nu in på högstadiet i höst :)

Det var nog en av dem bästa skolavslutningar jag varit på innan. När skolkören började sjunga på första låten (Gabriellas sång) så började jag nästan gråta. Det är verkligen en låt som får känslorna att spöka med en. Efter den så svängde dem loss lite med Walking on sunshine :)

Det var även 5 killar från 9:an (som slutat 9:an och ska in på gymnasiet) som spelade på elgitarrer, elbas, trummor och piano. Skit bra var det!

Men men.. Henke kommer väl snart ut hit och ska hämta mig så ska väl packa ihop mina saker så jag är klar att åka när han kommer för vi ska ner till brunnsparken i Ronneby ikväll, eller iaf Henke. Det ska vara avslutningar för Ronneby skolorna idag och då brukar dem ha disko i parken.

Det är Mats Edegård som håller i det och Henke hjälper till med att plocka upp alla saker och plocka ner dem.

Men vi hörs säkert av.

Jo en sak till, jag vann en auktion igår på tradera :D Passade verkligen med att vinna den nu innan bröllopet :)

P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0