Sturkö

Nu sitter man ute på ön tillsammans med föräldrarna och syskonen.

Funderar på att snart gå ner till knallen (badstället) och kanske bada. Vet inte riktigt om man ska våga sig ner i vattnet eller inte. Enligt min syster, som är en valross, är det varmt i vattnet men det tvivlar jag på :S
Har hjälpt mamma med att hänga ut tvätten. Är så skönt när man kan hänga den ute och slipper håller på med tvättstugan som hemma i lägenheten.

Hoppas på att det snart blir hus för våran del också :)

Henke får sova själv inatt tillsammans med katterna och även i morgon natt.
På onsdag kommer han och ska hämta mig för då är både mamma och Henke lediga :)

Men dem som har hittat hit till min blogg får ha en härlig kväll så skriver jag mer i morgon efter jobbet.

P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0