Torsdag

Hej hej i sommarvärmen!

Det är riktigt skönt väder ute idag :) Har spenderat den mesta tiden med att sitta ute på balkongen i solen. Har även fixat mina naglar själv istället för att betala någon annan att göra det.. Och jag blev nöjd med mitt resultat :) Trodde inte jag skulle vara så bra på att sätta dit tippar.

Har bara haft hela lösnaglar men min mammas kusin har förbjudit mig eftersom dem kväver dina naglar och gör att dem ruttnar. Så jag har börjat använda tippar istället för då har du halva din egen nagel, om inte mer än halva, som kan andas via nagelbandet.

Det blir ingen nyhet att berätta. Jag hoppar det.. Så ni som verkligen läser min blogg får alltså vänta och se vad som händer. Hihi!

Nej nu ska jag ut på balkongen igen :) Dags att röka lite ;)

P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0