Mitt fel!

Sorry att jag inte haft tid till att ägna min tid åt bloggen. Men har varit sjuk, haft mycket i skolan och håller nu på och packa inför våran flytt nästa månad. Det är bara 2 veckor kvar tills Henke skriver dem sista papprerna på huset sedan är det vårt :D

Känns ganska skönt och veta att man har hela Oktober på sig att flytta över till huset från lägenheten. Har hunnit och packa 4 lådor än så länge men har myyyyyyycket kvar att packa.. Alla mina små saker :P hehe!

Idag hade jag en ganska soft sovmorgon :) Började skolan halv ett och gick hem halv fyra. Men det straffade sig nu i kväll med sprängande huvudvärk så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Får se om jag ens orkar gå till skolan i morgon och om min huvudvärk har släppt :S

Ska ha min första PartyLite visning på lördag :) Jippi! Hoppas på att dem jag bjudit kommer och att det kan bli lite sålt så jag kommer närmre mitt paket med ljus och olika saker :)

Det är inte bara doftljus vi säljer utan: Doftljus, doftfria ljus i olika färger, spa grejer, vägglampetter, ljusstakar m.m. Gå in på PartLites hemsida och kolla läget eller ring mig för mer info :)

Bara och höra av er om ni skulle vilja ha en visning men blir till att ha det hemma hos mig då jag ej har körkort och kan ta mig överallt :P Blir lite jobbigt att ta med sig en väska på 20kg (om den inte väger mer) med saker.

Men ska dra mig till sängen nu och sussa lite så håller jag tummarna för att min huvudvärk släppt tills i morgon. Pallar inte ha huvudvärk! Orkar ju ingenting då........

Ha det bäst!

P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0