Tjenis Penis :D

JA!!

Jag och Johanna är snart klara med våran uppsättning av väven så i morgon kan jag börja väva på min halsduk :)

Johanna tyckte jag skulle börja eftersom hon vill bli klar med sin mössa som hon stickar. Jag fick mina garndockor i går till mitt Elvis broderi så nu kan jag ÄNTLIGEN fortsätta med det utan att bli arg för att den ena efter den andra färgen tar slut mitt i allting :)

I morgon blir det en låååååååång dag i skolan jämfört med alla andra dagar i veckan.

  • Måndagar: 10:30 - 15:00
  • Tisdagar: 8:40 - 15:00
  • Onsdagar: 8:40- 14:00
  • Torsdagar: 8:40 - 15:40
  • Fredagar: 8:40 - 12:30
    Och var 5:e fredag är vi lediga :)

Så i morgon blir det att packa en stor lunch och ha med sig mycket frukt och morötter så kanske man slipper laga middag när man kommer hem från skolan :P hehe!
Nej nu ska jag titta klart på Project Runway och sedan får vi se vad som visas på tv :)

P&K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0